امیدی 85

فروش کالا و خدمات

امیدی 85

فروش کالا و خدمات

  • ۰
  • ۰

خرید دستگاه بدنسازی

تمرین‌های "Quad" خوب

تمرینات ورزشی بدنسازی  مانند هر فهرست دیگری از تمرینات بدنسازی، به یک ترکیب، حرکات چند - و حرکات انزوا تقسیم می‌شوند. حرکات ترکیب همه سره‌ای ماهیچه را فعال می‌کند و بر یک سر ویژه بسته به حالت پا تاکید می‌کند. همان طور که در مقاله من به انتخاب تمرین مناسب برای حداکثر نتایج اشاره کردم، حرکات ترکیبی اجرا شده با barbell آزاد (وزنه‌برداری)بیش‌ترین تحریک را نسبت به حرکات ترکیبی که بر روی یک ماشین انجام می‌شود به شما می‌دهد (مانند وزنه‌برداری ماشین آهنگر یا فشار پا). حرکات انزوا مانند پسوندهای پا پس از آن در مکان سوم در رابطه با تحریک قرار می‌گیرند.

 

 

تمرین‌های پایه و وزن پایه:

barbell Squats

پیشرو بودن جبهه بدنسازی

Dumbbell Squats

کمربند کمربند

barbell lunges

Dumbbell lunges

تمرین‌های اصلی ماشین مرکب:

دکمه پا:

چرند و پرند نویسی

ماشین اسمیت Squats

ماشین Squat جبهه

تمرین‌های Isolation

ضمیمه‌های پا

خواهر سیسی:

ماشین Thigh داخلی

ماشین Thigh معمولی

(توجه: تجهیزات بدنسازی با وجود اینکه اعضای سیسی به عنوان یک حرکت جداگانه در نظر گرفته می‌شوند چون تنها یک مفصل در آن دخیل است، این تمرین محرک بیشتری به عنوان تمرینی که ماشین پایه انجام می‌دهد، فراهم می‌کند چون شما مجبورید که بدنسازی خود را از طریق فضا حرکت دهید (حرکت کنید).

 

حالا که چندین تمرین برای the انجام دادیم، خرید وسایل اجازه دهید نگاهی به برخی از روال‌های کاری بدن‌سازی موثری بیندازیم.

 

آغاز رسمی بدن‌سازی در مسابقات بدن‌سازی

برای آن‌هایی که تازه با بدن‌سازی تبلیغ می‌کنند، من همیشه توصیه می‌کنم که یک روتین کامل بدن ۳ بار در هفته تمرین کند که عمدتا از تمرینات ابتدایی برای هدف قرار دادن هر گروه ماهیچه‌ای استفاده می‌کند. در نتیجه یک روتین quadriceps برای آغاز bodybuilder ممکن است شامل دو نوع ورزش باشد که تمام ماهیچه‌های quadriceps را پوشش می‌دهد.

 

مهار پا ۲ مجموعه از ۱۰ - ۱۲ دوره تکرار (استراحت: ۱ دقیقه)

barbell Squats ۲ ست از ۱۰ - ۱۲ دوره (استراحت: ۱ دقیقه)

چگونه پیشرفت کنیم؟

بعد از ۴ هفته انجام هر تمرین بدنسازی  برای ۱۰ تا ۱۲ دوره، تا ۳ ست در هر تمرین ورزشی بدنسازی حرکت کنید. بقیه را تا ۱ دقیقه بین ست‌ها نگه دارید.

 

چرا برای اولین بار تمدید پا؟ از آنجا که بدنساز جدید دارای ارتباط ضعیف poor (ارتباط ضعیف بین مغز و فیبرهای ماهیچه‌ای)است، در این حالت به کارآموز کمک خواهد کرد تا احساس بهتری نسبت به منطقه داشته باشند.

 

دستگاه بدنسازی در سطح میانی: روتین خود را حفظ می‌کند

بعد از ۱۲ هفته در برنامه بدن‌سازی، وقت آن رسیده که از یک برنامه متوسط فارغ‌التحصیل شود تا به پیشرفت ادامه دهد. در این برنامه بدنسازی روتین، بدن به دو روز جداگانه تقسیم می‌شود؛ سینه، پشت و آغوش در روز ۱، و شانه‌ها، پاها و عضلات در روز ۲.

 

barbell Squats ۲ ست از ۱۰ - ۱۲ دوره (استراحت: ۱ دقیقه)

lunges (فشار با Toes)۲ مجموعه از ۱۰ - ۱۲ تکرار (استراحت: ۱ دقیقه)

مهار پا ۲ مجموعه از ۱۰ - ۱۲ دوره تکرار (استراحت: ۱ دقیقه)

چگونه پیشرفت کنیم؟

بعد از ۴ هفته انجام هر تمرین برای ۱۰ تا ۱۲ دوره، تا ۳ ست در هر تمرین  بدنسازی حرکت کنید. بقیه را تا ۱ دقیقه بین ست‌ها نگه دارید.



  • ۹۸/۰۱/۱۹
  • matin omidi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی